onsdag 30 juli 2008

700 000

Darra, skaka, bäva o.s.v. Garuda.

Vår noble titanenkamp är över och morfar beklagar att du inte vann min unga vän.
Morfars budskap har gått fram till cirka 700 000 läsare… Det du!
En intressant blogginlägg om gudar som bryter regler i premiärbloggen, har inspirerad morfar att förfära lika egenmäktig och oschyst.
Genvägen blev att skicka en debattinlägg till tidningen MITTI. Rubriken är ”Vänta med FRA-lagen till akut krissituation”
21 av de total 31 olika lokaltidningars redaktioner har idag publicerad mina synpunkter. Kolla på webben Mitti.se
En gammal rävs recept: Pass på när massmedia har nyhetstorsk på sommaren.

1 kommentar:

. sa...

Hahaha...

Jag erkänner mig besegrad. 700 000 läsare på en dag är imponerande. Det skulle ta mig minst två dagar att komma upp i en liknande siffra. Det är med stor spänning jag följer dina framtida äventyr i cyberrymden! Yours truly...